ایلماهایلماه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

تولد اولین نی نی ما

جشن عروسی

1390/4/27 21:14
نویسنده : علی و فاطمه
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر همه ی مادران و پدران امیدواریم که سایتون رو سر نی نی هاتون باشه و واسه نی نی کوچولوهاتون مامان و بابای خوفی باشین

هههههههههههههههههههه

اینقدره کیف میکنم اینجوری کتابی مینویسم!!خیلی خوبست،البته همیچی کتابی هم نبودا ولی خوب دیگه از بس سرخوشیم اینجوریم.

خواستم بگم که این جمعه عروسی دخترعمومه (عادله ) قبلا بهتون گفته بودم دیگه....

بعدش میخوایم پنج شنبه بریم شهرمون که برویم عروسی

نی نی خوشملمونم میاد دیگه! بدون دعوتم میاد بچه.خوب معلومه دیگه فقط مامان و باباش دعوتن خودش که دعوت نیست

به قول این معلم عربیمون تو کلاس کنکورها میگه همش اویزون ماماناتونین......

دمش گرم خیلی باحاله!!!!!!

من اماده اماده ام واسه عروسی. تماما اماده و عجول که زودی پنج شنبه شه بریم جشن و سرور

حالا بزن دست دست دست دست! حالا برو رقص......

یکم سانسور شه بیتره.

شمام دعوتینا اگه دوس داشتین تشریف بیارین خوشحال میشیم!!

فقط هدیه عروسی فراموش نشه که کلاهمون میره توهم...

 (عمه فاطمه جون)( اعتماد بنفس دیگه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تارا - سارا
29 تیر 90 7:55
سلام مامان گل یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 ممنون ضمنا فقط تا فردا فرصت رای دادن هست- شما جزو دوستان لینک شده من هستید.
مامان رها
29 تیر 90 11:16
سلام عزیزم وب قشنگی دارین کد رهای من در مسابقه 27 اگه رای بدید خوشحال میشیم
سمانه عمه مهدیار
29 تیر 90 12:17
سلام فاطمه جون عروسی خوش بگذره عزیزم
بابای مهرسا(خوشکل خودم)
31 تیر 90 22:59
سلام. ممنون که به وب من اومدید....اون چیزیرو که خواسته بودی فرستادم به ایمیلت.لطف کن اگه رسید بهم خبر بده.....بازم به من سر بزن


دستتون درد نکنه
به ایمیل علی فرستادین بهم چیزی نگفته!!
نازنین نرگس نفس مامان
1 مرداد 90 2:25
خوش بگذره فاطمه جون


مرسی عزیزم
مامان پریا
2 مرداد 90 22:49
ok ok ok ok ok
خوش بگذره جای ما هم حسابی خالی کن



چشم حتما
مامان پریا
2 مرداد 90 22:49
با سلام
خاله ی مهربون من مامان پریا هستم
شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس
http://ghab-o-shishe.niniweblog.com
دعوت می کنم



چشم حتما مزاحمتون میشیم.