ایلماهایلماه، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تولد اولین نی نی ما

بعد عروسي چي شد؟؟

1390/6/25 18:48
نویسنده : علی و فاطمه
2,417 بازدید
اشتراک گذاری

به به عجب نظرات قشنگي.هميشه از اين كارا بكنين لطفا...

جاي همگي خالي بود شب عروسي پسرخاله بهزاد كلي رقصيديم.وكليني خوش گذشت...

زن داداش اينا كه نتونستن بيان ولي من جاش رقصيدم.

شب عروسي من واسه خاطر موهام چون هم كوتاه بود و هم فرفري،كلاه گيس گذاشته بودم؛همه درعجب بودن كه چيكار كردي موهات صاف شده؟

منم به روي خودم نياوردم.خداييش موي صاف بهم بيشتر مياد تا فرفري

ولي اونم قشنگه! دوست دارم.من كه هميشه  دعا ميكنم موهاي ني ني جوني فر نشه.اما شميم جونيم ميگه نه من فرفری دوست دارم،بايد موهاش به تو بره كه عمه اش ميشي.

خب گناه داره طفلي....

به هرحال جاي همگي خالي بود و خيلي خوش گذشت.

فرداي عروسي ما رفتيم تهران؛يه عروسي ديگه.اونجام عالي بود خيلي خوش گذشت.عروس خيلي خوشگل شده بود.اينقده تغيير كرده بود كه حد نداشت...

عروس عموم آرايشگره،عروس هم ميشد زن داداشش.واقعا خوشگل شده بود.من كه باورم نشد اين اون بوده...!

 تغيير تا اين حد!!!!!!!!

عجيب است والا......!!!

سه روز تهران بوديم.يه شب رفتيم پارك ارم.ترن و وسيله هاي ديگش سوار شديم

من كه خداييش خوف كرده بودم.كلي جيغ زدم.گلوم درد گرفته بود بخدا.بعد از اون رفتيم پارك اب و اتيش كه نميدونم كجاس.اونجام خيلي قشنگ بود. واقعا به من خوش گذشت

تهران گردي تو شب.خيلي باحال بود.كل خيابوناي تهرانو گشتيم فك كنم.ساعت 4 صبح بود كه رسيديم خونه...!

عالي بود.

فرداش رفتيم شمال و ديگه داشتيم برميگشتيم مشهد.(بچه مشهد نيستيم هااا)

جاده چالوس ازهمه جاده هاي شمال قشنگ تره.من كه هميشه تو جاده ها خواب بودم.اين يكي رو بيخيال نشدم و تا تهش بيدار بودم و فقط نيگاه ميكردم.عالي و خوشگل بود.

جاي زن داداشي خالي بود

راستي رفقا بگم كه شميم جونيم دانشگاه قبول شد.كارشناسي مديريت بازرگاني.

خيلي عالي شد؛فقط من موندم درعجب كه چيجور با اين فسقل بچه ميخواد درس بخونه

اي شاالله که نی نی میذاره و شیطونی نمیکنه.

منم الان ديگه ازهمگي خداحافظي ميكنم تا سال اينده،ميدونين كه منم كنكور دارم.اي شاالله كنكور جون كه تموم شد ميام پيشتون

بايد امسالو خوب درس بخونم تا رشته اي كه ميخوام قبول شم.شمام واسم دعا كنين تا قبول شم و دوباره بيام پيشتون ...

پس تا سال اينده من از همتون خداحافظي ميكنم.البت داداش علي هر از گاهي مياد و بهتون سر ميزنه

تا اذر ماه كه ورووجكمون به دنیا بياد.قول ميدم اون موقع عكساشو واستون بذارم

اگه به خودم بره که خیلی ناز میشه.(اعتماد به نفسو حال کردی)

ديگه بدرود دوستان گلم.همتونو دوست ميدارم،دلمم براتون تنگ ميشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نگين
30 شهریور 90 16:45
سلام .قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست . اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشيد
ثمين
5 مهر 90 21:07
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php


اوه
خيلي ممنون عزيزم.اما ني ني ما هنوز دنيا نيومده.
نگين
28 مهر 90 13:39
سلام دوست خوبم
ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين


سلام عزيزم.ممنون.شما لطف دارين،چقدرخوبه كه به ياد ما هم هستين.