ایلماهایلماه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

تولد اولین نی نی ما

بدون عنوان

1390/7/29 13:24
نویسنده : علی و فاطمه
1,215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همگي.چطور مطورين؟؟

شرمنده ني ني جوني كه خيلي وقته نيومدم پيشت.راستش هيچ خبري نبود خب من چه كنم؟؟

ولي امروز اومدم تا يكم بحرفيم و صدات بزنم با اسم خودت!!!

اره دوستان اسم ني ني مون بالاخره معلوم شد.حدس بزنين چي؟

خب از اون اسمايي كه تو نظر سنجي بود نيست.اما خيلي خوشمل تره.

النا جونم بالاخره اسم دار شد.تا اخر ابان ماه مياد اي شاالله...

اي شاالله كه خوش قدم باشه.الهي فداش بشم من.تقريبا سه شب بود كه شميم جوني زنگيد و گفت كه بالاخره تصويب شد.النا خانم از الان با اسم شده و صداش ميكنيم.خب من خيلي خوشحال شدم و حسابي خوشم اومد از اين اسم.

ولي فرداش باز شميم جون اس داد كه من برم معني چند تا اسمو نيگاه كنم.خب يكيش كارين بود يكيش آلن بود و يكي ديگه هم كه من پيشنهاد داده بودم سلنا بود به معني ماه...

اما همون النا به تصويب رسيد و به نظر من از همش خوشگل تره....

اي شاالله هر وقت اومد عكساشم ميذارم واستون تا ببينيد.شك ندارم ني ني مون عين مامان و باباش ناناز ميشه....

خب رفقاي گلم من برم تا بعد .خيلي سرم شلوغه؛داداش علي هم نيست تا بياد و پست جديد بذاره.رفته گناباد.اخه اونجا دانشجوس؛كارشناسي برق ميخونه...

منم كه ميدونين امسال كنكور دارم سرم شلوغه.واسم دعا كنيد تا بتونم رشته اي كه دوس دارم يعني روانشناسي باليني قبول شم.چقدر منتظر موندم تا به اين سن برسم و اين رشترو بخونم.

اي شاالله كه قبولم.... 

خب فعلا خدانگهدارتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مبينا و مل مل
29 مهر 90 19:29
آپم
مامان سیمین
29 مهر 90 19:54
انشاءالله به سلامتی عزیزم منم باردارم البته کمی از شما عقبم به وبلاگ پسرم بیا سر بزن نظر بده خوشحال می شم گل بادوم
منا مامان الینا
7 آبان 90 14:31
سلام عزیزم چه خبر خوبی تقریبا هم اسم الینای منه انشالا صحیح و سالم بیاد تو بغل مامانش النا خانمی
masome
16 آبان 90 13:02
سلام وب قشنگی دارین امیدوارم تمام عمه ها مثل شما مهربون باشن.پسر من از دخمل شما یکمی بزرگتره ایشالله به سلامتی دو تا شون بدنیا بیان با هم دیگه دوست بشن.من لینکتون میکنم
اتنا
15 بهمن 90 15:40
سلام گلم مبارک انشاالله صحیح سالم باشه