ایلماهایلماه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تولد اولین نی نی ما

فاطمه داره میره پیش نی نی

1390/4/3 17:50
نویسنده : علی و فاطمه
743 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق سلام دادنم واسه همین هروقت میام بایستی سلام بدم

گل باقالی جونم امروز سر ناهار اینقدر خوشحال شدم که نگو

 نمیدونی چرا!! اخه مامانیت زنگید و گفت که مامانش اینا میخوان برن مسافرت و تنهاست من برم پیشش،البت قبلا هم گفته بود و کلی اصرار منم دوس داشتم برم ولی مامان بزرگت میگفت نه زن داداشی حالش خوب نیست میری مزاحم میشی تا به امروز که بالاخره اجازه دادن برم.

راستش خل شدم از بس باهات حرفیدم نمیدونم الان که اینجوریم وقتی بیای چکار میکنم!!

بذار تا یکی دو روز دیگه میام و کلی باهم خوش میگذرونیم.

هرکی میاد تو این وب فکر میکنه که من مامانتم ولی نمیدونن یعنی نمیخونن که بدونن من عمه ام.

اصلا از اسم عمه خوشم نمیاد یه جوریه...

خب منتظرم باش که قراره بیام پیشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تربچه
2 تیر 90 17:11
به به
چه عمه ی مهربوووووووونی
خانمی
اگه عمه مهربون باشه دیگه این کلمه "یه جوری" نیست
تربچه ی نمیومده ی من هم یک عمه ی مهربون مثل خودت داره


اره موافقم ولی خب دیگه...
سمانه عمه مهديار
2 تیر 90 21:16
منم باهات هم عقيده هستم عزيزم . منم از اسم عمه خوشم نمياد وقتي به دنيا اومد بهش ياد ميدم اسم خودم رو بكه


100% موافقم منم گفتم به زن داداشم که بایس بهم بگه فاطمه
نازنین نرگس نفس مامان
11 تیر 90 20:35
چه عمه مهربونی حالا چرا فراری از اسم عمه گلم


خودمم نمیدونم بخدا!