ایلماهایلماه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

تولد اولین نی نی ما

فرشته کوچولو

1390/3/23 16:29
نویسنده : علی و فاطمه
2,687 بازدید
اشتراک گذاری

      

سلام عزیز دلم خوبی؟

بالاخره تموم شد امتحانام همین امروز اخریش زبان فارسی بود،نمیدونی چقدر زجر کشیدیم تا تموم شدن

عمه جونم این نی نی رو میبینی عین فرشته ها میمونه کاشکی تو هم دختر باشی مثل این خوشگل  و توپولی،لباسای نانازی بپوشی و خوشگل بشی!!

هرچند که زیاد مهم نیست دختر و پسر بودنت،سالم بودنت برای هممون مهمه و بس...

میگم نبینم بری دوروبرای بند ناف خودتو .....

اها بچه خوبی باش و از این کارا نکن باشه نی نی؟؟

خب دیگه زیادی حرف زدیم فعلا بابای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

faeqeh
25 خرداد 90 17:36
سلام:
میبینم کلی وبلاگو تغییر دادین
خیلی قشنگ شده ایشالا نینی سالم به دنیا بیاد عکساشو بزارین


چشم
فاطمه
26 خرداد 90 14:12
سلام
دعا می کنم نی نی تون خوشگل و سالم باشه
زیر سایه بابا مامانش همیشه باشه
یه سوال بپرسم؟
شما دو تا چند سالتونه؟


زیاد بزرگ نیستیم


نه من میگم،من که فاطمه باشم 17 سالمه چطور؟
منا مامان فینگیلی
30 خرداد 90 10:56
سلام مامانی چه جالب نی نی هامون تقریبا هم سن هستن امیدوارم دو تاییشون به سلامت به دنیا بیان تا بتونیم روی ماهشون ببوسیم من لینک کردم اینجا را به خونه فینگیلیم
شيدا
30 خرداد 90 15:35
سلام فاطمه جون منم سوم دبيرستان هستم و سه روز ديكه اولين برادرزادم به دنيا مياد . ايشالا برادرزادت سالم و سلامت به دنيا بياد . ولي من مثله شما انقدر با زوق نبودم براش وب راه بندازم . شاد باشيد


مرسی گلم ولی ذوق نه زوق
سمانه عمه مهديار
1 تیر 90 21:12
سلام
با اجازه لينكتون كردم



خواهش میکنم خوشحال شدیم