ایلماهایلماه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

تولد اولین نی نی ما

نی نی احساساتی

1390/3/22 19:09
نویسنده : علی و فاطمه
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی

می دونی الان به چی فکر میکردم !؟؟

مامان یکی از کوچولوها نظر گذاشته بود ، میگفت خوب یکم احساسی تر با کوچولوتون حرف بزنین شاید دختر بود !!

منم گفتم نکنه تو دختر باشی بعد دنیا بیای بزرگ بشی اینا رو ببینی

 بیای کله من و بکنی خنده

دیدم بد حرفی هم نمی زنه خوب بنده خدا

حالا دوتا تصمیم گرفتم :

بسم الله الرحمن الرحیم

تصمیم اول ...

از این به بعد یکم باهات احساسی تر صحبت کنم شاید دختر بودی خوب ، دخترا هم که حســـــــاس

تصمیم دوم ....

اگه دختر بودی ها همین که دنیا اومدی می کشمت از بس بوست می کنََََََََََََََََم

خلاصه من کار ندارم

چه دختری چه پسری زود دنیا بیا که دلمون پر کشید واست ...

احنمالا آذر ماه دنیا بیای

وااااای خدا چه دیر ولی بازم خوبه

چون میگن :

 لذتي كه در فراق است در وصال نيست

چون در فراق شوق وصال است و در وصال بيم فراق

حالا ما هم نبودتو تحمل میکنیم

فقط قول بده که سالم میای !!!

ناز نازیم روزی صدبار واسه تو و بقیه نی نی ها دعا میکنم

کاشکی یه روزی بفهمی چقده دوست دارم ...

عمو علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

faeqeh
21 خرداد 90 18:51
مامان هلیا
21 خرداد 90 19:28
افرین تبریک میگم خیلی عموی احساساتی هستی.
ستاره
21 خرداد 90 23:23
vay che web naz o mamani darin
الهه
21 خرداد 90 23:28
به به چه عموی مهربونی داره این نی نیه بهش حسودیم شد نیومده ببین چه میکنن براش ایشا ا... سالم باشه