ایلماهایلماه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

تولد اولین نی نی ما

قلب نی نی مون

1390/3/22 19:11
نویسنده : علی و فاطمه
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبین؟؟

ببخشید یه مدتی همش مطالبی میذاشتم که هر مادری بایس بدونه!!

امااومدم یه خبری بدم که وقتی شنیدم از خوشحال داشتم بال درمیاوردم،البته من الان عمه نی نی هستم.اسمم هم فاطمه ست!

2روز پیش زن داداش شمیم زنگ زد و گفت که رفته صدای قلب بچه رو شنیده.  

واااااااااااااای واااااااااااااای الهی من فدای قلبش بشم،بااون قلب کوچولوش که هنوز یه در میون میزنه ببین با دل ما چه کرده!!  

اخه نوه اول تو خانواده ست!فقط نمیدونیم که دختره یا پسر!!

همینش یکم بده ولی خوبه چون انتظار میکشیم؛دوس دارم وقتی بزرگ شد بدونه که من از همون اول اول که فقط یه توده ی سلولی بود عاشقش بودم وهستم وخواهم بود.

  

9ماه انتظار برای یک مادر خیلی لذت بخشه......

درضمن اینم بگم که من زن داداشمو خیلی دوس دارم مثل خواهر نداشتم میمونه.

به زن داداشم گفتم نبینم بهش یاد بدی که بهم بگه عمه!!! من از عمه بدم میاد بایس بگه فاطمه!

ان شالله که نی نی خوشگلمون به سلامتی بدنیا میاد؛به دنیایی که همه ی ادماش دوسش دارن!نه همه ادما اونایی که میدونن دوست داشتن یعنی چی!؟

گلم منتظرتم فقط یه وقتی میای که من طفلی بایس برای کنکور جون درس بخونم؛ای خدا من چقدر بدبختم!


درضمن نظرتون در مورد قالب جدیدمون چیه؟؟


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)