ایلماهایلماه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

تولد اولین نی نی ما

در جستجوی اسم کوچولو

1390/3/22 19:14
نویسنده : علی و فاطمه
1,860 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رفقا خوبین؟؟؟

دوستای گلم به یاریتون نیازمندم,چرا؟؟؟؟

از اونجایی که همه خانواده ما عجول تشریف دارن من و زن داداشم در جستجوی اسم برا عضو جدید خانواده ایم.

به ذهنم اومد که از شما هم بپرسم اگه اسم قشنگی در ذهن دارین لطفا بگین.هم دختر و هم پسر!

فقط دعا کنین نی نی مون پسر بشه  چون اگه به باباش بره یک زلزله 7 یا 8 ریشتری میاد!!

جای اسمون و زمین عوض میشه!!

فقط لطفا اسم قشنگ و باحال باشه از این چرت و پرتها نباشه.یه اسمی که به همه سن طفلمون بیاد.

من منتظرم هایادتون نره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

حوریه
25 فروردین 90 16:41
کاوه - آرتین - سبحان - سپهر -ارشام - آریاسپ-
بیتا - گیتی -


خیلی خیلی ممنون
امیر
25 فروردین 90 18:46
سلام، این ویژگی بچه اوله، زود زود براش اسم میذارن، بعدیا اینطوری نیست
اما اسامی ای که خودم خیلی دوست دارم:
امیر حسین، سلمان، ریحانه
موفق و موید باشید


ممنون امیر جان
ملودی
25 فروردین 90 19:07
ان شاالله که سالم باشه...اگه پسر بود به نظر من بهزاد....اگه دختر بود ملودی یا سارا



مرسی ملودی جان
F@TiM@_1994
4 اردیبهشت 90 22:35
اسم فقط کوروش!


اگه دختر شد بازم بذاریم کوروش!!؟؟




عارفه و منا
8 اردیبهشت 90 14:21
پسر: طاها، مهدی، امیر پارسا،مانی(نام حضرت جبرییل)، ایلیا(نام حضرت علی در تورات) دختر: هدی، نیایش، یسنا،نازنین زهرا، نرگس، نسیم
هلیا
16 اردیبهشت 90 9:41
اسما- علیرضا- ریحانه- یگانه- آوا - آرامیس- الینا - الین - و...


ممنون


ممنون فقط این الین یعنی چی؟
مامی
19 اردیبهشت 90 0:35
خدا کنه هر چی هست سالم باشه



ان شاء الله
hiwa
19 اردیبهشت 90 20:45
دختر : لونا - باران - مايا - محيا - رزا - بهامين - دايان
پسر: باربد - برديا - رايان - دامون - رها - تيام


الی
19 اردیبهشت 90 23:57
سلام اگه پسر باشه
آرین . یونا . که ژوان



مامانی کسرا
9 خرداد 90 18:31
من اگه دختر می شد می ذاشتم رسا (یعنی پر آهنگ!)حالا که پسمله گذاشتم کسرا آرین هم دوس داشتم!!!
raeen
2 تیر 90 16:18
سلام رایین اسم قشنگیه برای پسر یعنی صاحب نظر صاحب رای و یکی از سردار های اردشیر دوم هم هست-هیراد هم خوبه
هستی هم نازه


اره قشنگه،مرسی
مینا
7 تیر 90 21:26
نمیدونم چه جوری اومدم توی این وبلاگ اما وقتی اومدم بی اختیار با خوندن مطالبت گریه ام گرفت .منم باردارم و بچم اذر ماه بدنیا میاد .کاش بچه منم عمه و عمویی مثه شما داشت ولی افسوس که ........... من برا بچه ام اگه پسر باشه اسم سورنا یا ساشا واگه دختر باشه نارملا یا النا رو انتخاب میکنم
مامان ریحانه
16 تیر 90 0:22
سلام دختر بود ریحانه_حنانه پسر هم محمد مهدی یا امیرعلی ایشالا هرچی هست اول سالم باشه


مرسی از لطفتون؛منم از اسم امیرعلی خوشم میاد.