ایلماهایلماه، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تولد اولین نی نی ما

تاب تاب عباسی....

1391/4/31 15:41
نویسنده : علی و فاطمه
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

                                          تاب تاب عباسی,خدا منو نندازی

        میخوام پناهم باشی تا آخر این بازی

    

     خدای دلتنگیام ,خدای مهربونم

     توحرفامو میشنوی,بدکردمو میدونم

 

  میدونم ازتو دورم, صدای سوت وکورم

من گم شدم تو راهه,خوب و بد عبورم

 

منو ببخش که گاهی شک کردم و شکستم

 با اینکه نزدیکمی چشامو ساده بستم

 

منوببخش که گاهی کم میارم و می بازم

یادم میره تو هستی,من که پر از نیازم

 

تو دستامو میگیری هنوز دلم روشنه

هنوز نبض ترانه م,به خاطرت میزنه

 

هنوز هوامو داری,به داد من میرسی

قشنگ ترین آرامش,جزتو ندارم کسی

 

تاب تاب عباسی,خدا منو نندازی

میخوام پناهم باشی,تا آخر این بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آینده
17 مهر 91 12:42
موفق باشید وبلاگ جالبی دارین