ایلماهایلماه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

تولد اولین نی نی ما

گفتگوی عمه فاطمه

1390/5/26 20:56
نویسنده : علی و فاطمه
1,568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمه جونی.چطوری جوجوی من؟؟

ان شاالله که همیشه خوب باشی.ببین کوچولو نبینم اون تو مامانیتو اذیت کنیااا

من رو مامانیت حساسم؛گفته باشم!!!

راستش گلم امروز اومدم کلی حرف بزنم؛یه پست جدید و متفاوت با پستهای خشک قبلی.

شاد وبزن وبکوب

 

جوجوی من دیشب با مامان بزرگ و بابا بزرگیت پارک بودیم؛میدونی داشتیم راجع به چی محرفیدیم؟

اینکه وقتی تو بزرگ شدی؛دقیقا وقتی تونستی حرف بزنی مامان و بابا بزرگ رو چی صدا کنی!!

کلی بحث کردیم و نظر دادیم.مامان که میگه مامانی ولی بابا هنوز به نتیجه نرسیده!!

فکر کن وقتی بزرگ شی و بتونی حرف بزنی؛وقتی بپری بالا پایین و همش ورجه وورجه کنی چی میشه

زودی بیا دیگه؛قول میدم وقتی سروصدا کردی باهات دعوا نکن و تو هم گریه نکنی،دقیقا این شکلی

هرچقدرم که گریه کنی من باهاتم.عمرا بذارم کسی باهات دعوا کنه.باهم بازی میکنیم.یه بازی هست که کوچولوها خیلی دوس دارن منم وقتی کوچولو بودم خیلی دوس داشتم.

اینو میگم...

بالاخره تو هم میای و میشی نوه اول خانواده.

روز به روز قد میکشی و بزرگتر میشی,اگه به باباییت بری که همگی بدبخت شدیم؛زلزله 8 ریشتری میشی بخدا...گریه هاتم میشه عین بابات.

وااااااااااااااااااااااااااااای   چه صدایی

ولی من رو قولم هستم نمیذارم کسی روت داد بزنه بگه بسه دیگه........

و عصبانی بشه

 

قراره وقتی اومدی به دنیای نسبتا خوشگل ما من واست یه چیزی بخرم.فک میکنم دوس داشته باشی

چطوره؟؟ دوس داری نه؟؟

ای بچه پررو فک نکن از ماشینای باباییت واست میخرم.از این ماشین خوشگل کوچولوها که نی نی ها دوس دارن.

من خودمم دوس دارم چه برسه به نی نی ها.

نمیدونم وقتی دنیا میای بابایت چه حالی داره,روز به دنیا اومدنت چهره بابات دیدن داره!!!

به نظر من بابات بابای خوبی میشه؛چون همسر خوبی بوده وهست

وقتی بیای و از اول همه بری تو بغل بابات.الهی بگردم نمیدونم باید چی بگم؛خیلی ذوق کردم بخدا

تصمیم دارم وقتی واسه اولین بار میبینمت بهت یه چیزی بگم

(خوش اومدی به دنیای جدید عزیز دلم)

حیف که زمانی به دنیا میای که من دارم واسه کنکور آماده میشم.عزیزم واسم دعا کن.

تو الان به خدا نزدیک تر از ماهایی.بگو که خدا کمکم کنه واسه سال بعد

اگه کنکور نداشتم بخدا یه جشن تولد توپ واست به پا میکردم که همه تو کف بمونن.

      

 

چطوره؟؟

عاشق تولدهای شلوغم؛همش کوچولوها جیغ جیغ کنن و شعر تولد مبارک رو بخونن.

و در انتها بگم که دوستت دارم کوچولوی من.اندازه ی........

اندازه نداره تا بی نهایت دوستت دارم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه عمه مهديار
2 شهریور 90 14:24
سلام عزيزم قالب جديد مبارك
ايشالا تو كنكور موفق باشي



مرسي عزيزم.شمام هوفق باشي
نگين
7 شهریور 90 10:46
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان
shadi
7 شهریور 90 16:14
سلام شانسی وبتون رو دیدیم!خیلی احساس خوبی بهم دست داد آخه منم عاشق نی نی ها هستم!فاطمه جون خیلی ناز و گلی!!!!!!!!!!ایشالا که نی نی تون سالم به دنیا میاد و خودتم کنکور قبول میشی عزیزم!


مرسي عزيزم.
نازنین نرگس نفس مامان
23 شهریور 90 19:48
چه گفتگوی با نمکی


ممنونم عسيسم