ایلماهایلماه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

تولد اولین نی نی ما

نظر سنجی

1390/5/13 17:17
نویسنده : علی و فاطمه
907 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر شما وبلاگ نویسان.

جدیدا چون از  نی نی خوشملمون  خبر خاصی نیست ما هم دیر به دیر میایم پیشتون!!

راستش از روزی که اسم سلنا رو به زن داداشیم پیشنهاد دادم,خیلی خوشحالم!!

اینقدر ذوق زده شدم که حد نداره!!

نمیدونم رچا تا الان که این همه اسم قشنگ شنیده بودیم و جزو گزینه هامو بود اینقدر جوگیر نشده بودم.

حالا چند تا اسم میگم شمام نظرتونو بگین لطفا.

نظرتونو بگین لطفا؛کدوم گزینه رو انتخاب میکنین؟

1_هستی

2_سوگند

3_تبسم

4_شمیسا

5_الما

6_سلنا

این جزو اسامی هستش که تا الان مورد پسند بوده.

خوشحال میشم نظر شما رو هم بدونم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

bahare
13 مرداد 90 17:28
من خودم آلما رو بيشتر دوست دارم ولي هرچي مامان جون ني ني بگه
مامان ریحانه
14 مرداد 90 1:38
1
سمانه عمه مهدیار
15 مرداد 90 14:56
سلام عزیزم به وبت سر زدم به نظر من اسم رو باید با فامیل ست کرد. باید ببینین که کدومشون کنار فامیلش آهنگ قشنگ تری داره همون رو انتخاب کنید
منا مامان درسا
16 مرداد 90 13:27
مهم نظر مامان نی نی و اون باید انتخاب کنه اما
هستی
قشنگه
راستی معنی سلنا چیه؟اسمش کجاییه؟


راستش اسمش تو یک سایت بود و ترکی بود اما ما تلفظ دقیقشئ نمیدونیم و همینطور معنیش!!
ولی selena
یک اسم امرکاییه.
مامان سارا
23 مرداد 90 12:39
سلنا قشنگه
مامان آرتین
23 مرداد 90 12:40
سلنا خوبه اسم بچه ی داداشم
نی نی بلا
23 مرداد 90 12:41
چه قدر خوب سلنا عالی ترینه مثل اسم دخترم


ادرس وبتونو نذاشتین اخه!!
چیجور بیام؟؟
مامان شیطون
23 مرداد 90 12:43
سلام گلم من دخترم اسمش سلنا است خیلی تحقیق کردم بیا تو سایتم عزیزم .راستی خیلی سلنا خوشگله
مامان شیطون
23 مرداد 90 12:48
سلام سلنا جونم رو لینک کن نیومدی یه سر بزنی ها سلنا یعنی آفرید گار ماه ویه خصوصیتش مال معنی اش است .بعد خود آهنگ اسمش خوشمله .بعدش یه اسم ترکی جالبه راستی روژان و نوژا را هم پیشنهاد کن .قربونت
amirhossein
23 مرداد 90 17:39
هستي قشنگه.....
نازنین نرگس نفس مامان
24 مرداد 90 4:39
سلنا خیلی زیباست