ایلماهایلماه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

تولد اولین نی نی ما

اسم جدید یافتم

1390/5/8 22:37
نویسنده : علی و فاطمه
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

درود و سپاس فراون 

من که از انتظار خسته شدم،اخه تا کی واستم کی این نی نی جیگمل ما تشریف بیارن!!

هنوز بایس 4 ماه دیگه صبر کنیم.

خیلی زیاده.................................................

اهان یه چی بگم!! راستش دیروز داشتم اهنگ سلنا رو گوش میدادم یه هویی فکرم رفت رو اسمش که چقدر خوشمله.گفتم بدک نیست این اسم رو هم به زن داداشیم پیشنهاد بدمااااااااا

خلاصه بدو بدو رفتم سراغ گوشی و اس دادم؛شمیم جونمم خوشش اومده بود.

خلاصه تو نت سرچیدم و دیدم معنیشو نوشته خدای ماه

وای چقدر ذوق کرده بودم,داشتم پرواز میکردم؛معنیشم خیلی ناناز بود.ولی مامی میگه این اسم تلفظش یه چی دیگه اس

حالا بذارین بپرسم و نتیجشو بهتون اعلام میکنم.ولی خداییش قشنگ نیست؟؟

selena اگه تلفظ صحیحش همین باشه محشره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه عمه مهدیار
10 مرداد 90 13:31
سلام
سلنا هم خیلی اسم نازیه


اره خیلی قشنگه!!
سمانه عمه مهدیار
12 مرداد 90 19:48
رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا مستعد سفر شهر خدا کرد مرا از گلستان کرم طرفه نسیمی بوزید که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا . . . ماه ضیافت الهی بر شما مبارک
نازنین نرگس نفس مامان
24 مرداد 90 4:41
معنی زیبایی داره
اتنا
4 شهریور 90 20:49
سلام انشالله که زود به دنیا میادو همتونو خوشحال می کنه سلنا اسم خوشکلی
niloo
18 اسفند 90 18:12
selenaaaaaaaaaaa