ایلماهایلماه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

تولد اولین نی نی ما

دختر شد

1390/4/20 17:03
نویسنده : علی و فاطمه
1,327 بازدید
اشتراک گذاری

همگی باهم بزنین دست قشنگرو

اخ جونمی جون. تابحال اینقدر خوشحال نبودم میپرسین چرا؟؟

اخه نی نی مون دختره

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

راستش یه مدتی بود که حسشو نداشتم بیام و مطلب بذارم.

جاتون خالی پیش نی نی رفتم خیلی خوش گذشت.

چندروز بعدشم داداش اینا اومدن خونمون و همین یه ساعت پیش برگشتن

رفتن سونوگرافی و معلوم شد نی نی دختره

هنوزم تو کف اسمیم.فعلا زن داداش از اسم شمیسا و الما خوشش اومده

شمیسا(روشنایی) الما(ترکی،سیب)

پس دوستای گلم منتطرم اسمای خوشگل دختروونه بگین.

درود و سپاس فراوان....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ایمان
20 تیر 90 17:20
به سلامتی تبریک میگم بهتون منم 2تا خواهر زاده دارم اسمشونم ماهان و ماریناست...شیرنی ما یادتون نره


چشم جناب،فقط ادرس بدین واستون پست کنم!
مامان ریحانه
20 تیر 90 17:25
سلام ستایش نیایش ریحانه یا حنانه
نازنین نرگس نفس مامان
21 تیر 90 3:49
مبارکه مبارکه مبارک
مامان کوچولو
21 تیر 90 9:33
دست سوووووووووووووت هوراااااااااااااا .... بوس برای مامانش که دختر گلابتون تو راه دااااااااااااااااااااااااره من یکیشو دارم بگم که خیلی ماهن این دخترا
ساراي آرش
21 تیر 90 12:28
واييييييييييي دخملهههه خوش به حالتون.........اسمش رو بزارين ترمه يا آرشيدا
سمانه عمه مهدیار
21 تیر 90 21:39
سلام . تبریک میگم نی نیتون دخملیه .
اسم دخترونه : آوینا ، سلینا ، آرمیتا ، گیسو ، پارمیس ، روژین ، هایلا
یه اسمی که من خیلییییی دوسش دارم : آرتمیس

ایشالا هر اسمی براش میذارین فقط سالم باشه


مرسی سمانه جونم.
بابای مهرسا
22 تیر 90 22:59
سلام.نی نی ما هم هنوز به دنیا نیومده.قربونش برم.عزیز دلم دختره... یه سر هم به ما بزن خوشحال میشم.راستی اگه اجازه میدی شمارو لینگ کنم؟


بله حتما،منم لینکتون میکنم!
مامان فرشته
24 تیر 90 14:25
مبارکههههههههه هوراااااااااااا دختر برکت خونه است
نيلووو
4 مرداد 90 2:45
سلام عزيزم تبريک ميگم دختر دار شدنتونو من يه پسر دارم به نام سام اگه دختر دار ميشدم يکي از اين اسما رو ميذاشتم مانلي پارميس نيوشا شارونا نيکا نازنين